Kraj

BNP Paribas dla zamożnych

Bank promuje swoje usługi bankowości prywatnej.

BNP Paribas dla zamożnych
Bank BNP Paribas rozpoczyna kampanię reklamową usług bankowości prywatnej dla zamożnych klientów. Reklamy prasowe przedstawiające polskich i międzynarodowych doradców BNP pojawią się m.in. w trzech wydaniach miesięcznika “Forbes”, w majowym i czerwcowym dodatku “Weekend” do “Pulsu Biznesu”, a także w prasie dla podróżujących: “Business Traveller” i “Kaleidoscope”. W wybranych tytułach znajdą się także komentarze ekspertów banku i informacje o ofercie.

– Kampania promocyjna ma charakter wizerunkowy, podobnie jak zeszłoroczna kampania, która wprowadzała markę BNP Paribas Bankowość Prywatna – mówi Agnieszka Wilczyńska, kierownik zespołu ds. komunikacji marketingowej dla klientów indywidualnych w BNP Paribas Banku.

Kampania kierowana jest do osób zamożnych – menedżerów wyższego szczebla, przedsiębiorców, którzy są zainteresowani nowoczesnymi formami zarządzania majątkiem, w tym doradztwem inwestycyjnym oraz inwestycjami zagranicznymi. W ramach bankowości prywatnej bank oferuje też specjalistyczne usługi Wealth Management.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Havas Media.