Bank BNP Paribas rozpoczyna kampanię reklamową usług bankowości prywatnej dla zamożnych klientów. Reklamy prasowe przedstawiające polskich i międzynarodowych doradców BNP pojawią się m.in. w trzech wydaniach miesięcznika “Forbes”, w majowym i czerwcowym dodatku “Weekend” do “Pulsu Biznesu”, a także w prasie dla podróżujących: “Business Traveller” i “Kaleidoscope”. W wybranych tytułach znajdą się także komentarze ekspertów banku i informacje o ofercie.
– Kampania promocyjna ma charakter wizerunkowy, podobnie jak zeszłoroczna kampania, która wprowadzała markę BNP Paribas Bankowość Prywatna – mówi Agnieszka Wilczyńska, kierownik zespołu ds. komunikacji marketingowej dla klientów indywidualnych w BNP Paribas Banku.
Kampania kierowana jest do osób zamożnych – menedżerów wyższego szczebla, przedsiębiorców, którzy są zainteresowani nowoczesnymi formami zarządzania majątkiem, w tym doradztwem inwestycyjnym oraz inwestycjami zagranicznymi. W ramach bankowości prywatnej bank oferuje też specjalistyczne usługi Wealth Management.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Havas Media.