Kraj

Nestle kontynuuje wsparcie dla kawy Nescafe

Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii Nescafe Gold.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeO0t5-FdFzo%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie na początku maja (MMP24 z 8 maja), Nestle wystartowało z działaniami wspierającymi Nescafe Gold.

Obecnie w telewizji można oglądać 15-sekundowe spoty adresowane do miłośników kawy. Wcześniej firma zamieściła komunikaty na billboardach, w internecie, organizuje również akcje degustacyjne w sieciach handlowych.

 

Kampania obejmuje główne stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Spot emitowany jest również na platformie VoD. W celu wzmocnienia komunikacji marka zaplanowała także działania na fanpage’u Nescafe w Facebooku.

Kampania telewizyjna została przygotowana przez agencję Publicis, za zakup mediów oraz kampanię digitalową odpowiada MEC, a za działania w sieciach handlowych agencja Havas.