Kraj

Ponad 30 tys. nagród do wygrania w loterii Sphinksa

Sieć restauracji przygotowała mocne wsparcie reklamowe dla tej akcji.

W restauracjach Sphinx, należących do Sfinks Polska, startuje loteria pod hasłem “Sezon na Sphinksa”, w której do wygrania jest blisko 30 tys. nagród. Główną nagrodą jest sześć samochodów Skoda Citigo. Oprócz tego klienci biorący udział w loterii mogą wygrać nagrody rzeczowe, takie jak: iPhone’y, iPady, iPody oraz systemy muzyczne Wi-Fi i słuchawki marki Denon. Pozostałą pulę nagród stanowią nagrody natychmiastowe z menu Sphinksa do odbioru w restauracjach. Loterię wesprze kampania marketingowa, która obejmuje m.in. kampanię w telewizji, internecie, radiu oraz sieci kin Multikino. Ponadto na potrzeby loterii uruchomiono stronę www.sezonnasphinxa.pl oraz aplikację mobilną.

Telewizyjna kampania reklamowa wokół loterii rozpocznie się 7 czerwca i potrwa do końca miesiąca, a następnie zostanie wznowiona we wrześniu. Dodatkowo będzie ona wówczas wsparta kampanią w sieci kin Multikino. W lipcu i sierpniu loteria będzie komunikowana w internecie i radiu.

Z kolei w restauracjach do promocji zostaną wykorzystane materiały BTL (plakaty, roll-upy, podkładki, ulotki), a dodatkowo goście będą mogli obejrzeć spot na restauracyjnych ekranach oraz przeczytać o loterii w najnowszym Menu Sphinx.

Za obsługę komunikacji marketingowej przy loterii jest odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine, która przygotowała koncepcję i kreację loterii, a także stworzyła serwis WWW oraz aplikację mobilną. Dodatkowo GoldenSubmarine przygotowała scenariusz spotu telewizyjnego i radiowego oraz produkcję reklamy radiowej. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Simple Frame. Media telewizyjne do kampanii zamówił Starcom.