Przetargi

EMLab wygrywa przetarg na akcję dla Samsunga

Agencja pozyskała do obsługi pierwszy projekt dla marki.

Samsung jest partnerem cyklu 24 z 30 eventów Reebok Fitness Heroes. Wydarzenia mają charakter imprez sportowych opartych na takich dyscyplinach jak crossfit, taniec i joga. Agencja EMLab jest odpowiedzialna za całościową realizację i koordynację projektu, tj. organizację strefy marki Samsung podczas imprez oraz wsparcie komunikacji lokalnej.

W ramach lokalnej komunikacji wydarzeń agencja EMLab zrealizuje kampanie ambientowe. W dużych i średnich miastach jest to kampania w klubach fitness przy użyciu takich nośników, jak naklejki w szatniach i na lustrach oraz kampania spotowa na ekranach TV w klubach fitness zrzeszonych w sieci Benefit System. W kurortach nadmorskich natomiast zainstalowane będą ekspozycje nośników mobilnych, takich jak tablice wejściowe na plaże oraz airwalle na wjazdach i w centrach kurortów.

Akcja potrwa od 1 czerwca do 17 sierpnia 2013 roku. Odbędą się łącznie 24 imprezy – dwudniowe w dużych miastach, jednodniowe w kurortach nadmorskich i mniejszych miejscowościach.

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.