Kraj

Social WiFi - nowa usługa dla lokalnego biznesu

Nowe narzędzie umożliwiające zbudowanie społeczności wokół danego miejsca, poznanie potrzeb klienta czy zbadania jego satysfakcji.

Na rynek wchodzi usługa Social WiFi, która daje dodatkową korzyść z udostępniania darmowego internetu. Dzięki niej właściciele restauracji, hoteli, centrów handlowych i innych obiektów z bezprzewodowym dostępem do sieci będą mogli nawiązać kontakt ze swoimi klientami i następnie poinformować ich o nadchodzących eventach, promocjach czy przygotować dla nich specjalne oferty.

Pomysł polega na podłączeniu do routera urządzenia Social WiFi. Odtąd klienci, którzy będą chcieli skorzystać z darmowego internetu, zostaną poproszeni o zalogowanie się za pomocą serwisów społecznościowych: Facebooka, Twittera, Google+, NK, LinkedIn lub adresu e-mail. Zostawią tym samym podstawowe dane kontaktowe służące do dalszej komunikacji.

Social WiFi zostało pomyślane jako proste narzędzie umożliwiające zbudowanie społeczności wokół danego miejsca, poznania potrzeb klienta, zbadania jego satysfakcji, zachęcenia go do ponownego skorzystania z oferty. Liczba wysyłanych przez usługodawcę komunikatów została wstępnie ograniczona do jednej wiadomości miesięcznie. Dodatkowo klient lokalu w każdej chwili może zrezygnować z subskrypcji informacji. Całkowity koszt usługi to poniżej 1 tys. zł za rok (w tym zawiera się dostarczenie urządzenia oraz systemu do komunikacji z gośćmi).

Social WiFi to spółka założona przez Artura Racickiego (ekonomista, MBA, 33 lata) i Tomasza Wysockiego (informatyk, 24 lata), udziałowców spółki technologicznej Pozytywnie.pl. Dodatkowo udziałowcami Social WiFi są Akcelerator Innowacji NOT oraz Fundusz Inwestycyjny “Satus”, które zainwestowały w to przedsięwzięcie kwotę w łącznej  wysokości 1,1 mln zł.

Pozytywnie.pl