Kraj

Kampania wizerunkowa Visy

W telewizji i kinach będą emitowane 1,5-minutowe spoty.

Visa Europe rozpoczyna nową kampanię wizerunkową pod hasłem “Żyje się lepiej”. Oprócz Polski będzie ona obecna także w 18 innych europejskich krajach. Visa pokazuje, że korzystanie z nowoczesnych metod płatności – internetowo, zbliżeniowo czy mobile – po prostu ułatwia życie.  
W Polsce spot reklamowy będzie nadawany w telewizji w trzech wersjach: 90-, 60- oraz 30-sekundowej. Kampania telewizyjna ma być wsparta w internecie na największych platformach VoD (ipla.pl, YouTube.pl), pojawi się też na trzech największych portalach horyzontalnych (onet.pl, wp.pl, gazeta.pl). Przewidziane jest także kino, outdoor i prasa.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi. Produkcją (adaptacją) zajęło się studio Traktor,  planowaniem i zakupem mediów zaś – dom mediowy MEC.