Ruszyło intensywne wsparcie reklamowe dla marki Hochland. Celem nowej kampanii jest wzmocnienie emocjonalnego charakteru marki. Spot reklamowy ma pokazać konsumentom, że przygotowanie kanapki z serem Hochland jest sposobem na okazanie sobie serdeczności każdego dnia.
Kampania potrwa dwa miesiące i ma charakter ogólnopolski. 30-sek. spot reklamowy będzie emitowany w głównych kanałach (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych. Marketer podkreśla, że całościowo zaplanowanych zostało prawie 5 tys. emisji spotu, które mają zagwarantować ponad 90 mln kontaktów z osobami z grupy docelowej Hochland. Planowo 48 proc. kampanii zostanie pokazane podczas prime time. Dodatkowo 45 proc. kampanii ma pojawić się na najlepszych jakościowo pozycjach w bloku reklamowym.
Kampanię komunikacyjną dla marki Hochland przygotowała agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.