Kraj

Hochland akcentuje rolę emocji

Firma wystartowała z nową kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcbZhVq29zEI%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Ruszyło intensywne wsparcie reklamowe dla marki Hochland. Celem nowej kampanii jest wzmocnienie emocjonalnego charakteru marki. Spot reklamowy ma pokazać konsumentom, że przygotowanie kanapki z serem Hochland jest sposobem na okazanie sobie serdeczności każdego dnia.
Kampania potrwa dwa miesiące i ma charakter ogólnopolski. 30-sek. spot reklamowy będzie emitowany w głównych kanałach (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych. Marketer podkreśla, że całościowo zaplanowanych zostało prawie 5 tys. emisji spotu, które mają zagwarantować ponad 90 mln kontaktów z osobami z grupy docelowej Hochland. Planowo 48 proc. kampanii zostanie pokazane podczas prime time. Dodatkowo 45 proc. kampanii ma pojawić się na najlepszych jakościowo pozycjach w bloku reklamowym.
Kampanię komunikacyjną dla marki Hochland przygotowała agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.