Kraj

Totalizator ruszył z kampanią Multi Multi

Przez cały czerwiec będzie prowadzona komunikacja jednej z najpopularniejszych gier liczbowych Totalizatora.

Totalizator Sportowy ruszył z ogólnopolską kampanią Multi Multi, drugiej pod względem popularności gry liczbowej w Polsce. Celem akcji jest pozyskanie nowych graczy oraz odświeżenie wizerunku gry. Kampania zakończy się 30 czerwca br. W kampanii zostaną wykorzystane telewizja, radio, internet oraz citylighty w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, we Wrocławiu i w Katowicach. Dodatkowo 17 czerwca 2013 r. w dzienniku “Metro” ukaże się materiał promujący grę. Znajdzie się on na pierwszej i drugiej stronie okładki, a dystrybutorzy będą wręczać każdej pełnoletniej osobie odbierającej gazetę blankiet Multi Multi. Do kampanii została przygotowana nowa kreacja, łącząca elementy przekazu wizerunkowego i edukacyjnego. Kreację do kampanii przygotowała agencja Brain, a spot telewizyjny wyreżyserował team reżyserski Konqubinat we współpracy z domem produkcyjnym Film Reaktor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZOG. Wartości budżetu Totalizator nie podaje.