Kraj

Prezydent USA "powraca" do reklam Plusa

Operator zadowolony z wyników ubiegłorocznej kampanii gwiazdkowej postanowił powrócić do konceptu "Oba - ma".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCWSyYDXzMgY%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, powraca do konceptu kreatywnego “Oba – ma” nawiązującego do aktualnie urzędującego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Akcja ponownie rozgrywa się na pokładzie prezydenckiego Air Force One.

Spot wyreżyserował Marcin Serafin. Kampania będzie realizowana w telewizji i internecie. Za kreację odpowiadają agencje Change i Pompidou, a za planowanie i zakup mediów – Media Direction OMD.

Operator ponownie reklamuje ofertę dwóch urządzeń (smartfon i tablet) w jednym abonamencie za 99,90 zł miesięcznie. Koszt samego abonamentu to 79,90 zł, a 20 zł to raty za sprzęt.   

Podobną konstrukcję miała oferta sprzedażowa, którą operator reklamował pierwszą kampanią z “Obamą” (pisaliśmy o niej w MMP24 12.11 ub.r.).

Polkomtel nigdy nie podał dokładnych wyników sprzedażowych tej oferty, ale Wojciech Pytel, członek zarządu spółki, w marcu br. zapewniał, że były one wręcz lepsze niż operator zakładał.