Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, powraca do konceptu kreatywnego “Oba – ma” nawiązującego do aktualnie urzędującego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Akcja ponownie rozgrywa się na pokładzie prezydenckiego Air Force One.
Spot wyreżyserował Marcin Serafin. Kampania będzie realizowana w telewizji i internecie. Za kreację odpowiadają agencje Change i Pompidou, a za planowanie i zakup mediów – Media Direction OMD.
Operator ponownie reklamuje ofertę dwóch urządzeń (smartfon i tablet) w jednym abonamencie za 99,90 zł miesięcznie. Koszt samego abonamentu to 79,90 zł, a 20 zł to raty za sprzęt.
Podobną konstrukcję miała oferta sprzedażowa, którą operator reklamował pierwszą kampanią z “Obamą” (pisaliśmy o niej w MMP24 12.11 ub.r.).
Polkomtel nigdy nie podał dokładnych wyników sprzedażowych tej oferty, ale Wojciech Pytel, członek zarządu spółki, w marcu br. zapewniał, że były one wręcz lepsze niż operator zakładał.