Kraj

Wydawca "Metropolu" wprowadza nowy layout

Spółka TPP, należąca do grupy Metro International, zmieniła layout bezpłatnego dziennika "Metropol". Nowy layout jest bardziej nowoczesny i dynamiczny. Na...

Spółka TPP, należąca do grupy Metro International, zmieniła layout bezpłatnego dziennika “Metropol”. Nowy layout jest bardziej nowoczesny i dynamiczny. Na stronach “Metropolu” pojawiło się więcej koloru, zdjęć i elementów graficznych, to jest wykresów, infografik, tabelek. Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym wprowadzono te zmiany. Autorem nowego layoutu jest Ole Munk, duński projektant, konsultant i ilustrator. “Metropol” ukazuje się w łącznym nakładzie ok. 230 tys. egzemplarzy, z czego 130-tys. nakład przypada na stolicę. Od 1 marca br. tytuł jest obecny w czterech kolejnych miastach: w Poznaniu, we Wrocławiu, w Krakowie i Trójmieście. Wpływy reklamowe wszystkich wydań “Metropolu” wg cenników bez autopromocji w marcu br. wyniosły 3 mln 782 tys. zł, w kwietniu br. – 3 mln 170 tys. zł (Expert Monitor). (JD)