Kraj

Spoty telefonów w Playu w nowej formule

Operator twierdzi, że wszystkie reklamy smartfonów są do siebie podobne, więc postanowił spróbować czegoś innego...

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FM1NYalpHZBo%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FU7MKQHzkQqs%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje smartfony trzech firm: Samsunga, HTC i Nokii. Tym razem bohaterami reklam są sprzedawcy znani z poprzednich spotów.

Autorem formatu reklamowego jest agencja Grandes Kochonos, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy MediaCom Warszawa.

Jak pisaliśmy w MMP24 29.05 br., wyniki sondy na firmowym blogu Playa pokazały, że zdecydowanej większości internautów z całej plejady gwiazd (czyli: Agnieszki Dygant, Magdaleny Różczki, Małgorzaty Sochy, Kamila Bednarka, Krzysztofa Hołowczyca, Czesława Mozila, Marcina Prokopa, Macieja Stuhra, Kuby Wojewódzkiego oraz Michała Żebrowskiego) najbardziej podobał się właśnie duet sprzedawców.