Kraj

BMW reklamuje Mini Countryman i model BMW Serii 3 Grand Turismo

Producent niemal równocześnie promuje dwa modele samochodów.

BMW rozpoczęło działania reklamowe dla Mini Countryman i BMW Serii 3 Grand Turismo. Kampania pierwszego samochodu prowadzona jest pod hasłem “Duuuży ale Mini”, która ma wspierać budowanie świadomości wszechstronności i użyteczności modelu Mini Countryman. Działania reklamowe zakładają obecność w prasie i w internecie. W prasie reklamy wizerunkowe ukażą się w tygodnikach opiniotwórczych i magazynach lifestyle’owych. W internecie główna część komunikacji prowadzona jest w portalach, część komunikacji będzie realizowana na stronach mobilnych oraz w modelu zakupowym RTB.

Także działania komunikacyjne drugiego z modeli prowadzone są w prasie i internecie. W prasie zaplanowana
została kampania wizerunkowa w oparciu o tygodniki opinii, magazyny biznesowe, podróżnicze oraz sztuki i designu. W internecie emisja obejmuje obecność na największych portalach oraz w serwisach biznesowych, wykorzystuje bogate graficznie formaty typu rich media. W tej kampanii również duży nacisk położony jest na komunikację na urządzeniach przenośnych. Wykorzystano cyfrowe wydania magazynów na tablety i smartfony oraz formy odsłonowe na stronach mobilnych.

Planowaniem i zakupem mediów w obu przypadkach zajmuje się dom mediowy Initiative. Za kreację kampanii BMW Serii 3 Grand Turismo odpowiada agencja OS3. W przypadku Mini marketer adaptował reklamy we własnym zakresie.