Zagranica

Pandey gwarantuje wyrównaną rywalizację w konkursie Cannes Lions

Piyush Pandey, prezes i międzynarodowy dyrektor kreatywny grupy Ogilvy & Mather India, który jest pierwszym azjatyckim przewodniczącym jury odbywającego się...

Piyush Pandey, prezes i międzynarodowy dyrektor kreatywny grupy Ogilvy & Mather India, który jest pierwszym azjatyckim przewodniczącym jury odbywającego się 51. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy “Cannes Lions”, zapowiedział wyrównaną walkę o zwycięstwo pomiędzy mało znanymi markami a znanymi koncernami z ukształtowaną reputacją. Firmami, które odniosły największe sukcesy w dotychczasowej historii festiwalu, są: Nike, General Motors, Sony i Volkswagen. Pośród tegorocznych debiutantów znajdzie się nowa marka Number 118 118 z Anglii. Pozostałe najbardziej spektakularne reklamy rynku brytyjskiego to “Mountain” przygotowane przez TBWA London dla Sony PlayStation 2, “Spike Lee” agencji Mother dla Orange oraz agencji Wieden & Kennedy “Everyday” dla Hondy Civic. Tegoroczną nowością jest obecność w składzie jury klientów z koncernów Procter & Gamble, HP i Ikea. Zgłoszono o 14 proc. więcej prac niż rok temu, dając łączną liczbę 18 705. Najwięcej prac nadesłano z USA, Brazylii, Niemiec i Anglii. (“BrandRepublic”)