Kraj

RedComm promuje Gdańsk w Kaliningradzie

Kolejna realizacja agencji dla Urzędu Miasta w Gdańsku.

W najbliższy weekend na antenie największych stacji telewizyjnych w Kaliningradzie ukażą się filmy promujące atrakcje Gdańska. To kolejna kampania, jaką w rosyjskich mediach dla miasta realizuje agencja RedComm.

Każdy z filmów koncentruje się na innych walorach. Pierwszy pokazuje potencjał kulturalny Gdańska, m.in. muzea, lokalnych artystów, a także najbardziej charakterystyczne elementy – Stare Miasto czy fontannę Neptuna. Drugi film prezentuje Gdańsk jako morską stolicę Polski – miejsce do żeglowania, a także miejsce o dobrym zapleczu rekreacyjnym.

To nie pierwsza kampania RedComm dla Urzędu Miasta w Gdańsku. W grudniu 2012 agencja promowała zimowe atrakcje miasta, zapraszając mieszkańców Kaliningradu m.in. do udziału w jarmarku bożonarodzeniowym i miejskim sylwestrze.