Marka Winterfresh należąca do Wrigley’s uruchomiła konkurs na najlepsze zdjęcia wykonane
w specjalnych fotobudkach zainstalowanych w Krakowie, Łodzi i Krakowie.
Każdy, kto odwiedzi budkę, może zgłosić swoją fotografię do konkursu na najlepsze zdjęcie, za pośrednictwem specjalnej aplikacji w Facebooku.
Autor najciekawszego zdjęcia z każdego miasta otrzyma 1000 zł. Dodatkowo każdy odwiedzający budkę otrzyma gumy Winterfresh i vouchery na zakupy w sklepie internetowym Wrigley’s.
Fotobudkę można spotkać w trzech miastach: w Multikinie w Krakowie (8-14 czerwca), w Galerii Łódzkiej w Łodzi (22-28 czerwca), w Złotych Tarasach (6-12 lipca).
Za koncepcję akcji i zakup mediów odpowiada MediaCom. Kreację i działania socialmediowe koordynuje MediaCom Create. Wykonanie i obsługa fotobudki jest po stronie agencji OOH Media Polska. Fotobudka odwiedziła już Poznań i Wrocław.