Kraj

Na rynku debiutuje Derma - nowa marka kosmetyków

Skandynawski producent kosmetyczny wchodzi do Polski z preparatami antyalergicznymi do pielęgnacji m.in. skóry niemowląt.

Na rynku debiutuje Derma - nowa marka kosmetyków
Na polskim rynku debiutują duńskie kosmetyki Derma, należące do DermaPharm A/S. Są to preparaty pozbawione substancji zapachowych. Początkowo oferta marki Derma w Polsce będzie obejmowała cztery linie pielęgnacyjne: Derma Eco Woman, Derma Eco Baby, Derma Man oraz Derma Sun. 

Na naszym rynku za rozwój marki będzie odpowiadała firma e-Distribution, która działa w segmencie FMCG non food i w sprzedaży produktów skandynawskich. To ona stworzy sieć dystrybucji kosmetyków w Polsce, odpowiada także za spójną komunikację marketingową. Jak mówi Żaneta Geltz, dyrektor zarządzająca w firmie e-Distribution, w ciągu trzech, czterech lat firma chce zbudować świadomość marki na poziomie ok. 40 proc. Na razie działania promocyjne będą opierały się na public relations, choć w Danii marka znana jest z niekonwencjonalnych akcji reklamowych. Kosmetyki na razie będą dostępne m.in. w sieciach supermarketów (Alma, Piotr i Paweł) oraz w aptekach. Ceny zamkną się w kwocie między 25 zł a 90 zł.