Kraj

Netizens i Peppermint będą osobnymi firmami

Podział agencji Netizens Peppermint.

Netizens Peppermint przekształca się w Netizens digital innovation house – interaktywny dom produkcyjny i Peppermint – agencję reklamową. Będą to dwie odrębne, ale ściśle współpracujące ze sobą i uzupełniające się kompetencjami firmy.
Netizens powstał w 1999 r. jako agencja interaktywna. Peppermint – w 2002 r. jako agencja BTL. W 2009 r. obie firmy połączyły się. Przez ostatnie lata spółka rozszerzała swoje kompetencje. W efekcie firma zdecydowała się na ponowny podział. Peppermint staje się agencją reklamową nowych mediów z kompetencjami w digital i BTL. Netizens przekształca się w interaktywny dom produkcyjny posiadający kompetencje online advertising, software, mobile i interactive installations.

– Powrót marki z silnymi kompetencjami w direct marketingu połączony z mocną pozycją agencji na rynku interactive daje nam możliwość wprowadzenia marketerów w świat nowych mediów  – mówi Bartek Cymer, dyrektor zarządzający Peppermint.