Zagranica

Mondelez chce się w Europie mocniej związać z telewizją

Marketer dzieli się swoimi planami marketingowymi w mediach europejskich.

Mondelez International ma w planach wzmocnienie działań w telewizji poprzez regularne pojawianie się na ekranie nie tylko poprzez reklamę. Marketer chce swoje marki związać z najważniejszymi i najpopularniejszymi programami telewizyjnymi w Europie.

Firma planuje zwiększenie widoczności swoich marek, jak Triident i BelVita, na rynkach globalnych. W tym celu Mondelez podzieliła obowiązki obsługujących je agencji na full service i te, które budują i wzmacniają wizerunki marek w sieciach społecznościowych. Globalnie Mondelez współpracuje m.in. z AKQA, Proximity, We Are Social i Vice.
AKQA i Proximity będą działać jako agencje marketingu zintegrowanego dla najważniejszych marek, jak Cadbury i Oreo. WAS i Vice będą skupiać się na integracji wizerunków marki w telewizji i mediach społecznościowych.

Działanie ma na celu uspójnienie komunikacji i integrację w mediach cyfrowych i telewizyjnych. Mondelez podkreśla, że najbardziej zależy mu na dotarciu do młodych dorosłych.

(Marketing Week)