Kraj

Interia.pl udoskonala wersję mobilną

Po zmianach m.Interia.pl udostępnia wszystkie serwisy, które znajdują się na stronie głównej.

Interia.pl wdrożyła nową wersję serwisu mobilnego. Strona lajtowa ma prezentować się dobrze zarówno na małych, jak i na dużych ekranach – zmiany objęły nawigację w serwisie oraz układ graficzny newsów. Dzięki modyfikacjom mobilna Interia.pl zyskała także krótszy czas ładowania stron.

Obecnie m.Interia.pl składa się z 12 kanałów tematycznych i udostępnia wszystkie serwisy, które znajdują się na stronie głównej.

Według Megapanelu (marzec 2013) mobilna strona Interii zanotowała 25 mln odsłon i zajmuje czwarte miejsce spośród audytowanych przez badanie domen.

Za sprzedaż powierzchni reklamowej w tym kanale odpowiada sieć reklamowa TechnoAd specjalizująca się w promocji technologii w internecie.