Kraj

Henkel wprowadza ulepszoną wersję Persil Expert

Marketer zmienia opakowania i formułę proszków.

Henkel wprowadza ulepszoną wersję Persil Expert
Henkel Polska wprowadził nową formułę Persil Expert “Cold Active”. Mają je wszystkie produkty Persil Expert – zarówno proszki, jak i żele do prania.

Zmianie uległo również opakowanie Persil Expert, które ma nową szatę graficzną. Jej elementem jest fala mająca symbolizować siłę usuwania plam.

Wprowadzenie na rynek Persil Expert z formułą “Cold Aktiv” wsparte będzie kampanią telewizyjną. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC. Dodatkowo zaplanowano również wsparcie PR oraz kampanię reklamową w prasie branżowej. Przewidziano również wsparcie w punktach sprzedaży, w postaci sampli dystrybuowanych przez hostessy, a także materiałów POS. Adaptację reklamy telewizyjnej produktu przygotowała agencja TBWA. Spot jest na antenie od 3 czerwca. Kampania została zaplanowana na czerwiec i lipiec br. TBWA stworzyła także czterostronicową ulotkę dotyczącą produktu.