Kraj

Interaktywny outdoor Coca-Coli ruszył w Polskę

Kampania "Podziel się radością" ma odsłonę na interaktywnym outdoorze.

Interaktywny outdoor Coca-Coli ruszył w Polskę
W ramach letniej kampanii Coca-Coli “Podziel się radością” producent ruszył z kolejną odsłoną działań. Tym razem na multimedialnych nośnikach fani Coli będą mogli zobaczyć swoje imię.

Akcja odbywa się na największych w Europie ekranach LED-owych umieszczonych na tirach. W kampanii Coca-Coli biorą udział dwa nośniki o wymiarach 100 mkw. (12,8 m szerokości i 7,8 m wysokości) oraz 60 mkw. (10 m szerokości i 6 m wysokości). Aby imię pojawiło się na ekranie, należy skorzystać z prostej i stworzonej specjalnie na potrzeby outdooru aplikacji SMS. Każdy konsument biorący udział w akcji będzie miał trzy opcje do wyboru: jedno, dwa lub trzy imiona/ksywki, które jednocześnie wyświetlą się na animowanych butelkach Coca-Coli. Aby mieć absolutną pewność, że każdy zobaczy “swój” ekran, w odpowiedzi na wysłanego SMS-a otrzyma wiadomość zwrotną zawierającą informację, na którym miejscu w kolejce się znajduje. Pomiędzy kolejnymi wyświetleniami imion na ekranie pojawiać się będzie znany z kampanii telewizyjnej spot reklamowy “Najlepszy kumpel”, opowiadający o letnich przygodach dwójki przyjaciół.

Ekrany mogą się obracać o 360 stopni i to, jak przekonuje firma, pozwoli im dostosować się do każdej lokalizacji, gwarantując widoczność.

Za koncepcję i realizację akcji odpowiada Starcom MediaVest. Za obsługę PR – agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.