M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Samsung kończy z rozmrażaniem

Katarzyna Woźniak | 14 czerwca 2013, 06:00

Ruszyła kampania promocyjna lodówek Samsung Cool.

Ruszyła kampania promocyjna nowych lodówek Samsung Cool. Jej głównym celem jest rozpowszechnienie wiedzy o technologii Samsung No Frost, która – jak przekonuje producent – pozwoli  nabywcom zapomnieć o rozmrażaniu lodówki.

Samsung przekonuje, że system chłodzenia Samsung No Frost polega na ciągłym obiegu chłodnego powietrza wewnątrz lodówki i usuwaniu z niej wilgoci, która przyspiesza psucie się żywności. Do środka nawiewane jest zimne, pozbawione wilgoci powietrze, dlatego ani na ściankach, ani na produktach nie osadza się szron i lód. Zdaniem producenta technologia No Frost zapewnia bardziej higieniczne warunki i wydłuża czas przechowywania żywności.

 

Lodówki są wyposażone również m.in. w wysuwaną półkę, która ułatwia znalezienie produktu, w pełni wysuwane szuflady zamrażalnika, przenośny pojemnik na sosy oraz półkę na napoje.
Kampania lodówek Samsung Cool będzie miała dwie odsłony. Pierwsza trwa od 8 do 16 czerwca, a druga od 1 do 28 lipca 2013 roku. 15-sekundowe i 20-sekundowe spoty reklamowe pojawią się w stacjach telewizyjnych: TVN, TVN24, TVN Style, TVP1, TVP2 i Polsat. Reklamy lodówki Samsung Cool będzie też można zobaczyć w pismach kobiecych, m.in. w miesięcznikach "Olivia" oraz "Kobieta i Życie", a także w tygodnikach "Naj" czy "Tina". Reklamy planowane są też w internecie (Youtube.com, Onet.pl i porównywarki cenowe) oraz punktach sprzedaży.

Podczas kampanii lodówki Samsung Cool objęte są promocją konsumencką. Przy zakupie tych urządzeń i wypełnieniu formularza promocyjnego konsument dostaje w prezencie dwa silikonowe pojemniki do przechowywania żywności. Liczba pojemników jest ograniczona.

Kampanię prowadzi Samsung Electronics Polska we współpracy z agencją Cheil. Za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Kampanię w mediach zaplanował i zrealizował dom mediowy Starcom.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,