M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Buzz Media dla LG Electronics Polska

Katarzyna Woźniak | 14 czerwca 2013, 06:00

Kampania rekomendacji miała na celu pozyskanie opinii użytkowników w kategorii mobile.

Agencja Buzz Media, właściciel platformy do marketingu rekomendacji i badań rynku www.rekomenduj.to, przeprowadziła kampanię dla LG.
Celem działań było pozyskanie liderów opinii w kategorii mobile. Zadaniem agencji było zidentyfikowanie osób zainteresowanych kategorią telefonów komórkowych z naciskiem na smartfony, poznanie ich percepcji na temat różnych modeli, marek, określenie intensywności użytkowania telefonów w codziennym życiu i zbadanie predyspozycji do testowania sprzętów z zakresu nowych technologii oraz raportowania ich wyników.

Testerzy otrzymali do testów modele telefonów, które dopiero za jakiś czas będą wprowadzone na rynek. Ich zadaniem było codzienne użytkowanie telefonu. W raportowaniu pomagała specjalna aplikacja, która z poziomu telefonu umożliwia im zgłaszanie: błędów w działaniu telefonu, sugerowanych poprawek, przesyłania inspiracji do modyfikacji oprogramowania itp.
Projekt „Zostań testerem LG” jest kolejnym działaniem zrealizowanym przez Buzz Media dla LG Electronics Polska w ramach stałej współpracy.

Czytaj więcej na temat: , ,