Zagranica

Iced Smoothie zmraża latem

Ruszyła letnia kampania deserów McDonald's w Wlk. Brytanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F55AhkgTXGKM%22%7D
McDonald’s wystartował z kampanią promującą orzeźwienie osiągane dzięki Iced Smoothie.

Kampania jest realizowana przez agencję Leo Burnett i jej odsłony będzie można zobaczyć w telewizji, kinach, a także na platformach cyfrowych.
40sekundowy spot telewizyjny ukazuje pokrytą lodem restaurację McDonald’s odkuwaną przez dwóch robotników. Okazuje się, że została zamrożona w wyniku przygotowania mrożonego napoju.
Emisja potrwa do 17 lipca.

Za zakup mediów odpowiada OMD.

(Brand Republic)