Zagranica

APA lansuje nowy program do mierzenia efektywności reklamy w magazynach

Stowarzyszenie Agencji Wydawniczych (APA) w Anglii lansuje nowy program badawczy służący do pomiaru efektywności reklamy w prasie magazynowej. APA ma...

Stowarzyszenie Agencji Wydawniczych (APA) w Anglii lansuje nowy program badawczy służący do pomiaru efektywności reklamy w prasie magazynowej. APA ma nadzieję, że wyniki badań, które zostaną opublikowane we wrześniu br., przekonają marketerów do zwiększenia wydatków w tym medium. Program sponsorowany przez Royal Mail obejmie 56 tytułów, czyniąc go tym samym największym programem badawczym w tej dziedzinie. APA przy współpracy ze stowarzyszonymi agencjami i rynkową agencją badawczą Millward Brown zastosuje metody służące do odizolowania efektów działań reklamowych uzyskanych dzięki kampaniom w magazynach konsumenckich od pozostałych elementów marketingu mix. Uzyskane rezultaty pozwolą klientom i wydawcom na porównanie własnych wydatków wobec branży i wobec innych mediów. Julia Hutchison, dyrektor APA, powiedziała, że dzięki licznym case study wykaże się siłę magazynów jako efektywnego medium oraz udowodni, jak wielkie zyski można dzięki nim osiągnąć w programach marketingowych. (“BrandRepublic”)