Kraj

Nokia reklamuje Lumię 520

Smartfon dla młodych w przystępnej cenie.

Nokia Poland przygotowała telewizyjno-internetowo-kinową kampanię reklamową telefonu Nokia Lumia 520. Jest on pozycjonowany jako tańszy smartfon dla młodych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVpZfaAZJJd0%26list%3DPLWhAA3UJQktLMrRjqnr67wW8miVp4RBxM%26index%3D4%22%7D
Na potrzeby akcji zrealizowanych zostało osiem filmów. W każdym występuje Lumia 520, jednak historie opowiadane przez smartfon i wyświetlane na jego ekranie są różne – tak różne, jak różni są młodzi ludzie i ich zainteresowania.

Wszystkie można obejrzeć w kanale Nokii w YouTube.


Jeden z filmów będzie emitowany również w telewizji oraz kinach.

Na fanpage’u w Facebooku Nokia umieściła aplikację, w której internauci mogą wybrać zdjęcie najlepiej pasujące do ich osobowości. Po wyborze oglądają film, w którym występuje ich nowy smartfon – spersonalizowana Nokia Lumia 520 opowiadająca historię pasującą do wybranego zdjęcia.

Kampanię przygotowała agencja Wunderman (Young & Rubicam Brands), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

Lumia 520 w sprzedaży detalicznej kosztuje 799 zł.