Nokia Poland przygotowała telewizyjno-internetowo-kinową kampanię reklamową telefonu Nokia Lumia 520. Jest on pozycjonowany jako tańszy smartfon dla młodych.
Na potrzeby akcji zrealizowanych zostało osiem filmów. W każdym występuje Lumia 520, jednak historie opowiadane przez smartfon i wyświetlane na jego ekranie są różne – tak różne, jak różni są młodzi ludzie i ich zainteresowania.
Wszystkie można obejrzeć w kanale Nokii w YouTube.
Jeden z filmów będzie emitowany również w telewizji oraz kinach.
Na fanpage’u w Facebooku Nokia umieściła aplikację, w której internauci mogą wybrać zdjęcie najlepiej pasujące do ich osobowości. Po wyborze oglądają film, w którym występuje ich nowy smartfon – spersonalizowana Nokia Lumia 520 opowiadająca historię pasującą do wybranego zdjęcia.
Kampanię przygotowała agencja Wunderman (Young & Rubicam Brands), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
Lumia 520 w sprzedaży detalicznej kosztuje 799 zł.