M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Spot Nivei najchętniej oglądany w YouTube

Maciej Florek | 17 czerwca 2013, 06:00

Internet Research Center podsumował wyniki spotów za maj.

Firma badawcza Internet Research Center przygotowała zestawienie najczęściej oglądanych reklam w serwisie YouTube emitowanych w maju br. Internauci najwięcej razy obejrzeli reklamę "Energetyzujący krem Nivea Q10 Plus" (828 tys. wyświetleń). Miejsce drugie zajął spot "Tic Tac – Luneta" (643 tys.), trzecie zaś produkcja "Samsung Galaxy S4 – Life companion" platformy komunikacyjnej Serce i Rozum marki Orange (590 tys.).

Pierwszą piątkę zamykają kolejno reklamy "Bądź pewna siebie dzięki ochronie Nivea Invisible" (553 tys.) i "Heyah Non Stop" (492 tys.).

Czytaj więcej na temat: , , , , ,