M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nespresso stawia na inspirację

Katarzyna Woźniak | 17 czerwca 2013, 06:00

Ruszył duży projekt współpracy Nestle z artystami.

Nespresso wystartowało z projektem komunikacyjnym w obrębie social mediów, który ma pełnić funkcję budowania wizerunku i świadomości marki zarówno wśród fanów kawy, jak i artystycznych talentów. Jak przekonuje firma, projekt długofalowej współpracy z polskimi artystami jest nie tylko działaniem stricte wizerunkowym. Nespresso zaprosiło do współpracy znanych twórców, którzy w krótkich filmikach opowiadają o swoich inspiracjach w pracy twórczej. W kanale YouTube marki przedstawiciele świata kultury dzielą się z odbiorcami swoimi receptami na to, jak połączyć hobby z pracą.

Pierwszym gościem Nespresso była fotografka i redaktor naczelna internetowego magazynu FineLife.pl Lidia Popiel. Będzie również autorką zdjęć kolejnych twórców, którzy będą współpracować z marką w ramach projektu promocji sztuki i inspiracji. Kolejną znaną osobą, która opowiada o pasji śpiewania, komponowania i realizacji marzeń o muzyce, jest Ania Rusowicz. 

Akcja będzie komunikowana w fanpage'u marki i w kanale YouTube. Nespresso zapowiada, że dla swoich fanów ma jeszcze wiele niespodzianek, ale na razie nie ujawnia szczegółów. Akcja będzie realizowana do grudnia bieżącego roku, a wśród bohaterów mają pojawić się aktorzy filmowi, teatralni, architekci, designerzy i performerzy. 
 
Akcję koordynuje Weber Shandwick, odpowiada również za komunikację akcji w Facebooku.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,