M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Payback promuje się, pomnażając punkty

Maciej Burlikowski | 18 czerwca 2013, 06:00

Im więcej osób przystąpi do promocji, tym więcej punktów otrzyma.

Loyalty Partner Polska, operator multipartnerskiego programu lojalnościowego Payback, przygotował dla jego uczestników dwutygodniową akcję promocyjną (od 17 do 30 czerwca br.).

Za zakupy u wybranych partnerów programu uczestnicy będą otrzymywali zwiększoną liczbę punktów. Im więcej osób przystąpi do akcji, tym większa będzie premia. Jeśli ich liczba przekroczy 100 tys., to punkty będą mnożone czterokrotnie. Jeśli będzie to ponad pół miliona to mnożnik wyniesie 12, natomiast jeśli liczba przekroczy 900 tys., to operator naliczy wszystkim biorącym udział w akcji dwudziestokrotność punktów.

– To pierwsza akcja promocyjna, w której na uczestników programu czeka tak duża liczba punktów promocyjnych. Celem akcji jest zachęcenie uczestników programu do robienia zakupów u różnych partnerów i poznania możliwości, jakie daje korzystanie z eKuponów Payback – tłumaczy Tomasz Nalewajk, senior relationship marketing manager w Loyalty Partner Polska.

Akcję wspiera kampania reklamowa ATL i BTL (m.in. w Radiu Eska, Vox, Wawa, Eska Rock, w internecie konkurs w Facebooku, reklamy display & search). Kampanię przygotowały agencje Ogilvy Action i Kiss Digital, kampanię w internecie przygotowało Performance Media.

W akcji biorą udział partnerzy Paybacka: Empik, Orange, Real, BZW BK, Home.pl, Link4, Riff, Smyk, Time Trend, a także BonPrix, C&A online, Douglas.pl, Euroflorist, Groupon.pl, Frisco.pl, Komputronik.pl, Pizzaportal.pl, Tchibo.pl.

Payback podaje, że w Polsce ma 11 mln aktywnych kart.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,