M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kaufland rusza z kampanią wizerunkową

Joanna Dziwisińska | 18 czerwca 2013, 06:00

Sieć dyskontów w kampanii komunikuje świeżość swoich produktów oraz lokalny charakter, czym chce odróżnić się od konkurentów.

Kaufland Polska Markety rozpoczął kampanię wizerunkową. Równocześnie sieć prowadzi promocje produktowe. Jak mówi Jarosław Kaduczak, dyrektor pionu marketingu, celem kampanii wizerunkowej jest promowanie wartości, z którymi, jak pokazują badania firmy, najbardziej kojarzona jest sieć dyskontów. Obecnie Kaufland posiada 165 sklepów, których oferta dopasowywana jest do lokalnych warunków i potrzeb konsumentów.

Za kampanię odpowiadają agencja Scholz & Friends (strategia i kreacja) oraz dom mediowy Maxus. Spot reklamowy powstał we współpracy z niemieckim reżyserem - Manuelem Wernerem. Produkcją zajęła się firma Tank Production, a postprodukcją Orka.

Obecna kampania potrwa kilka tygodni, następnie marketer zamierza powrócić z komunikacją po wakacjach.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,