M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fat Baby dla Schweppes

Katarzyna Woźniak | 18 czerwca 2013, 06:00

Agencja będzie odpowiadać za adaptację kampanii Axford Tjon na polski rynek.

Agencja Fat Baby adaptowała na potrzeby polskiego rynku kampanię reklamową napoju Schweppes. Twórcą oryginalnej wersji jest agencja Axford Tjon z Belgii.

Motyw przewodni kampanii nawiązuje do długiej historii napojów gazowanych Schweppes, których początki sięgają 1783 r. – wtedy Jacob Schweppe opracował metodę nasycania napojów dwutlenkiem węgla. Działania promocyjne skupione są wokół hasła przewodniego podkreślającego unikatowy charakter produktu – "Zaskakujący od 1783 roku” – i skierowane są do szerokiej grupy dorosłych w wieku 25-49 lat.

Kampania reklamowa prowadzona będzie od czerwca do sierpnia br. Obejmie swym zasięgiem ogólnopolską telewizję (stacje TVP1, TVP2, TVN oraz stacje tematyczne). Planowo łączny zasięg 1+ osiągnie 91 proc. grupy docelowej. Biuro prasowe agencji przekonuje o intensywności kampanii: reklama telewizyjna ma być obejrzana średnio 19 razy. Działania reklamowe Schweppes prowadzone będą również w kinach (obejmując swym zasięgiem 693 ekranów w 89 kinach i docierając do 2,4 mln widzów). Kampania prowadzona będzie również w portalach YouTube i TVN Player, gdzie szacowana liczba odsłon wyniesie 5,8 mln, jak również w kanałach social media, gdzie planowane jest zdobycie 70 tys. nowych fanów. Działania promocyjne Schweppes obejmą również degustacje 
i sampling produktów, promocje w punktach sprzedaży i mediach handlowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,