M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alior Sync w ciągu roku pozyskał blisko 260 tys. klientów

Maciej Burlikowski | 18 czerwca 2013, 06:00

Pierwotnie zakładane plany akwizycji były ambitniejsze.

Alior Bank poinformował, że jego internetowy oddział, wirtualny bank Alior Sync, po pierwszym roku działalności przyciągnął 259 tys. klientów.

Pierwotnie zakładane plany wzrostu były ambitniejsze: ćwierć miliona klientów bank chciał pozyskać po pierwszym półroczu działalności (wystartował w czerwcu ub.r.). Tymczasem na koniec ub.r. bank obsługiwał 163 tys. klientów.

Jak zapowiadał Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku, w ciągu czterech lat Alior Sync zamierza pozyskać milion klientów, ponad 4 mld zł depozytów i sprzedać 2,5 mld zł kredytów.

Alior Sync wydał do tej pory blisko 230 tys. kart debetowych. Popularnością wśród klientów cieszą się także naklejki umożliwiające dokonywanie płatności zbliżeniowych, z których korzysta co dziesiąty posiadacz konta w Alior Sync.

Uruchomienie Alior Sync kosztowało 50 mln zł, zgodnie z biznesplanem break even planowany jest po dwóch latach działalności.

Website Alior Sync stworzyła agencja Artegence. Kampanię ATL-ową i internetową wprowadzającą markę Alior Sync przygotowały agencja reklamowa PZL (jest ona także autorem logo) i dom mediowy Maxus.

Czytaj więcej na temat: , , , ,