Kraj

LG Electronics będzie budował wizerunek w obszarze AGD luksusowymi produktami

LG Electronics zaprezentowało nowe linie produktów AGD. Jak mówi Joanna Luto, junior product manager AGD, część z nich zadebiutuje na...

LG Electronics zaprezentowało nowe linie produktów AGD. Jak mówi Joanna Luto, junior product manager AGD, część z nich zadebiutuje na polskim rynku we wrześniu br. “Jeśli już produkty przejdą przez nasze wewnętrzne badania rynkowe, to na pewno przygotujemy dla nich wsparcie reklamowe – mówi Luto. – Do tej pory budowaliśmy w Polsce wizerunek marki LG jako takiej, bardziej koncentrowaliśmy się na obszarze audio-wideo, teraz środek ciężkości będzie trochę przesuwał się w stronę sprzętu AGD”. Firma współpracuje z agencją reklamową Arip, w kwestii planowania i zakupu mediów nie współpracuje na stałe z jednym podmiotem. Udział wartościowy firmy LG Electronics w kategorii mikrofalówek wynosi 23-25 proc., odkurzaczy – 17 proc.). Firma zamierza dopiero budować pozycję w kategorii chłodziarek (obecnie udziały na poziomie 4 proc.) i pralek (1-1,5 proc.; wszystkie wartości według LG Electronics). Właśnie na tych dwóch ostatnich obszarach firma chce się skupić w tym roku i w obu tych kategoriach zdobyć po dodatkowe 2-3 proc. rynku. “I właśnie przede wszystkim w tych obszarach będziemy chcieli w najbliższym czasie budować wizerunek. Będziemy to robić, pokazując konsumentom nasze produkty premium, bo zależy nam na wizerunku producenta sprzętu o najwyższej jakości” – dodaje Luto. Wśród zaprezentowanych nowych linii produktowych produktem “najbardziej luksusowym” będą lodówki Side by Side z podwójnymi drzwiczkami i wieloma funkcjonalnymi innowacjami, ale przede wszystkim wyróżniające się futurystycznym designem i wbudowanym w drzwiczki telewizorem LCD. (MG)