M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

V&P zbada efektywność materiałów POS

Tomasz Wygnański | 19 czerwca 2013, 06:00

Materiały będą badane w realnym środowisku.

Do sklepów dwóch ogólnopolskich sieci handlowych zostały wstawione m.in. shelfstopery oraz nakładki na sensomaty promujące brand jednej z marek kawy. W trakcie trwania akcji ankieterzy będą prowadzili z konsumentami wywiady na temat zauważalności materiałów promocyjnych. Dzięki temu poza twardymi wskaźnikami, takimi jak wzrost sprzedaży, badanie sprawdzi również efektywność materiałów POS w kontekście percepcji marki i budowania jej wizerunku.
Badanie agencja V&P realizuje we współpracy m.in. z firmą Mondelez Polska i agencją Skivak Custom Publishing. Wyniki będą upublicznione za około dwa tygodnie.

Czytaj więcej na temat: , ,