Kraj

Kulesza, Kluźniak i Braciak razem w reklamie ING

Kolejna realizacja Brain i Lowe Media dla ING Banku Śląskiego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfHscGIvwO6U%22%7D
ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię reklamową promującą konta oszczędnościowe pod hasłem ”Albo oszczędzamy naprawdę, albo nam się wydaje”.

W kampanii zobaczymy scenki z życia odegrane przez aktorów: Agatę Kuleszę, Dominikę Kluźniak i Jacka Braciaka. Reklamy te stanowią kolejny pretekst do przypomnienia, że na sprytnym wydawaniu proces oszczędzania się nie kończy.

Bank przekonuje, że zaoszczędzone w okazjach zakupowych pieniądze staną się prawdziwymi oszczędnościami dopiero wtedy, gdy trafią na konto oszczędnościowe. Myśl tę puentuje Marek Kondrat, mówiąc: “Albo oszczędzamy naprawdę, albo nam się wydaje”.

Kreację przygotowała agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Lowe Media.