M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kampania reklamowa warszawskiego Goethe-Institut

Katarzyna Kacprzak | 20 czerwca 2013, 06:00

Za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada Lenivastudio.

Wystartowała nowa kampania reklamowa warszawskiego Goethe-Institut. To kolejna odsłona cyklu (po "Eine kleine świnke") w zabawny sposób nawiązujących do stereotypów typowych zjawisk językowych. Tym razem instytut pokazuje charakterystyczne dla języka niemieckiego długie słowa, najdłuższe z nich ma 80 liter - Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft.

Kampania pojawi się na outdoorze w Warszawie, w tym na słupach informacyjnych wykorzystanych w taki sposób, by przeczytanie całego słowa wymuszało obchodzenie słupa wokół. Materiały outdoorowe uzupełnione są o fotokod, który prowadzi do miniklipów w YouTube, w których trudne słowa czytane są przez native speakera. Uzupełnieniem kampanii są prasa i internet.

Za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada Lenivastudio.

 

Czytaj więcej na temat: ,