Kraj

Saatchi & Saatchi Poland dla Ariela

Wystartowała międzynarodowa kampania marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnT2hKVCP8k0%22%7D
Agencja Saatchi & Saatchi Poland jest twórcą międzynarodowej kampanii wprowadzającej na rynek nowe kapsułki piorące Ariel (Procter & Gamble).

Komunikacja jest adresowana do osób w wieku 25-59, ma na celu wsparcie komunikacyjne wprowadzanych na polski rynek nowego produktu marki. Jednocześnie kampania stanowi debiut nowego, bardziej emocjonalnego formatu komunikacji marki. Spot telewizyjny został nakręcony w formacie testimoniala. Kampania telewizyjna została zaplanowana przez dom mediowy MediaCom.

Za produkcję odpowiada studio: produkcja – Saga Film (Rumunia), postprodukcja – TPS Sp. z o.o.