M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łomżing i limonki [wideo]

Maciej Burlikowski | 20 czerwca 2013, 06:00

Producent z pomocą agencji PZL promuje piwo z lemoniadą.

Firma piwowarska Van Pur, właściciel Browarów Regionalnych Łomża, rozpoczyna w telewizji emisję nowego 15-sekundowego spotu reklamującego nowość produktową - piwo Łomża Lemonowe. To połączenie piwa z lemoniadą cytrynową o 2-proc. zawartości alkoholu w bezzwrotnych butelkach 0,5 l i puszkach (o jego wprowadzeniu pisaliśmy w MMP24 9 maja br.).

Strategię komunikacji piwa Łomża opracowała firma Touch Ideas. Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL.

Spoty wyreżyserował Iwo Zaniewski. Produkcją zajął się Film Reaktor, postprodukcją Televisor, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,