Kraj

Young & Rubicam dla Instytutu Spraw Publicznych

Agencja przygotowała kampanię z okazji Światowego Dnia Uchodźcy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fvc54GvU6JY8%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Kampania “Nasze podwórko, ich azyl” jest realizowana przez Instytut Spraw Publicznych (ISP) w ramach projektu “Integracja poprzez edukację. Psychologiczne i prawne wsparcie cudzoziemców w Polsce” współfinansowanego przez Europejski Fundusz na rzecz Uchodźców oraz budżet państwa.

Spot wyprodukował Raymond należący do Young & Rubicam Brands. Planowaniem mediów ISP zajął się we własnym zakresie.

Liczba osób ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy w Polsce osiągnęła w 2012 roku największą wartość w dotychczasowej historii ruchów migracyjnych do Polski – 10 753 (wyższa o prawie 4 tys. osób niż w roku 2011, porównywalna jedynie z również rekordowymi latami 2007 i 2009).