Zagranica

Katy Perry i digitalowe koty

Piosenkarka promuje markę Popchips w konwencji "Aniołków Charliego".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPleGOT0bI3k%22%7D
Ruszyły promocyjne działania marki Popchips w Europie. W spocie promującym produkt wystąpiła brytyjska piosenkarka Katy Perry. 
Ze względu na obostrzenia dotyczące zawartości kalorii w produkcie agencja Zambezi z Los Angeles prezentuje w filmie promocyjnym jeden z czarnych charakterów – Fat Cat jako zwolennika kalorii. Z jego kalorycznymi zapędami walczy silna kocia grupa pod wezwaniem (w tych rolach digitalowe koty w perukach i piosenkarka Katy Perry). Marka oferuje w ramach kampanii również poszerzenie portfolio o produkty zawierające mniej kalorii. Działania w internecie będą również wspierane kampanią prasową. To niejedyna płaszczyzna, na której piosenkarka współpracuje z marką: na rynek trafiła jakiś czas temu oddzielna linia Kettke Chips sygnowana nazwiskiem artystki z Wysp.
Film promocyjny już w pierwszym tygodniu od momentu pierwszej emisji obejrzano w internecie ponad 630 tys. razy. 

(Horizont)