Ruszyły promocyjne działania marki Popchips w Europie. W spocie promującym produkt wystąpiła brytyjska piosenkarka Katy Perry.
Ze względu na obostrzenia dotyczące zawartości kalorii w produkcie agencja Zambezi z Los Angeles prezentuje w filmie promocyjnym jeden z czarnych charakterów – Fat Cat jako zwolennika kalorii. Z jego kalorycznymi zapędami walczy silna kocia grupa pod wezwaniem (w tych rolach digitalowe koty w perukach i piosenkarka Katy Perry). Marka oferuje w ramach kampanii również poszerzenie portfolio o produkty zawierające mniej kalorii. Działania w internecie będą również wspierane kampanią prasową. To niejedyna płaszczyzna, na której piosenkarka współpracuje z marką: na rynek trafiła jakiś czas temu oddzielna linia Kettke Chips sygnowana nazwiskiem artystki z Wysp.
Film promocyjny już w pierwszym tygodniu od momentu pierwszej emisji obejrzano w internecie ponad 630 tys. razy.
(Horizont)