M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Custom publishing Rexony na tablet

Tomasz Wygnański | 21 czerwca 2013, 06:00

Unilever we współpracy z agencją Yellow Hat i domem mediowym PHD Media Direction wprowadził interaktywny magazyn na tablety.

Marka Rexona (Unilever Polska) wprowadziła do sklepów Apple AppStore oraz Google Play magazyn na tablety. "Rexona Men Możesz Więcej" jest bezpłatnym interaktywnym miesięcznikiem, bogatym w elementy multimedialne. Bohaterem pierwszego numeru magazynu jest Kimi Raikkonen, mistrz Formuły 1, a tematem przewodnim ”Więcej adrenaliny”.
– Rexona Men w Polsce zostaje wzmocniona w ekosystemach mobilnych dedykowanych na tablety. Magazyn "Rexona Men Możesz Więcej" prezentuje użytkownikom tabletów produkty marki w sposób atrakcyjny i spójny z całą komunikacją – mówi Dorota Błażejewska, brand manager male deo brands w Unilever Polska.
Magazyn tworzony jest przez agencję Yellow Hat we współpracy z domem mediowym PHD Media Direction.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,