Kraj

Agencja G7 przeprowadziła badanie insightowe polskiej młodzieży

Dział planowania strategicznego agencji G7 przygotował badanie insightowe na temat polskiej młodzieży oraz trendów związanych z tym, co jest obecnie...

Dział planowania strategicznego agencji G7 przygotował badanie insightowe na temat polskiej młodzieży oraz trendów związanych z tym, co jest obecnie modne w tej grupie celowej oraz co będzie modne w najbliższym czasie. Jest to badanie portretujące cztery grupy młodych ludzi, których segmentację przeprowadzono na podstawie autorskiego narzędzia G7 – Consumer Need Scan. Wyróżnione przez agencję grupy młodych ludzi to: młodzież z dobrych domów, “normalsi”, młodzież z biednych rodzin i kontestatorzy. “Nasze badanie pomaga nam w realizacji różnych projektów strategicznych dla marek, z którymi pracujemy. Wykorzystaliśmy je m.in. w pracach nad marką Heyah” – powiedziała Agnieszka Węglarz, dyrektor ds. planowania strategicznego w agencji G7. Portret polskiej młodzieży powstał na podstawie cyklu wywiadów zrealizowanych z młodymi osobami w całej Polsce. (MKS)