Kraj

Coca-Cola wykorzystuje nowy format sieci Interactions

Wystartowała kolejna część kampanii w ramach projektu "Podziel się radością".

Coca-Cola wykorzystuje nowy format sieci Interactions
Coca-Cola rozpoczęła kampanię internetową, w której wykorzystywana jest uwierzytelniająca technologia przepisaniowa.

Działania wykorzystujące technologię przepisaniową w kampanii Coca-Coli potrwają przez miesiąc i są częścią szerszej kampanii prowadzonej w ramach akcji marketingowej “Podziel się radością”. Reklamy obecne są w wybranych serwisach internetowych związanych z podróżami, wakacjami oraz wydarzeniami muzycznymi i kulturalnymi. Kampania prowadzona jest zarówno na polskich, jak i zagranicznych stronach, np. Justin.tv czy Ryanair. Wykorzystywany jest format statyczny reklamy, w którym użytkownik zamiast przepisywać kod CAPTCHA proszony jest o wpisanie imienia osoby, z którą chciałby się podzielić radością.

Za realizację działań odpowiada Interactions, na zlecenie domu mediowego Starcom.