Kraj

Orange rozszerza współpracę z Martyną Wojciechowską

Znana podróżniczka, celebrytka, redaktor naczelna "National Geographic" będzie znów reklamowała usługi sieci Orange.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8kmfRxyS47A%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma telekomunikacyjna Orange Polska (Telekomunikacja Polska SA) postanowiła rozszerzyć współpracę reklamową z Martyną Wojciechowską, znaną podróżniczką i redaktor naczelną ”National Geographic” i ”Kaleidoscope”.

Wojciechowska już rok temu reklamowała usługi Orange Travel. O tej kampanii pisaliśmy w MMP24 w czerwcu ub.r.

Tym razem powstała seria pięciu reklam telewizyjnych Orange z jej udziałem. Kampania, zaplanowana na okres wakacji, obejmie także internet i outdoor.

– Martyna jest autentyczna. Jej pasja podróżowania jest autentyczna. Swojej popularności nie zawdzięcza okładkom magazynów people, choć na nich gości. Ten autentyzm i pasję chcieliśmy wykorzystać i pokazać – mówi Paweł Patkowski, dyrektor departamentu marki, mediów i komunikacji w Orange Polska.

Reklamy z Wojciechowską dla Orange nagrano w RPA we współpracy z ekipą telewizji TVN przy okazji kręcenia nowych odcinków do serii ”Kobieta na krańcu świata”, który Wojciechowska prowadzi. Reklamy outdoorowe przygotowuje agencja reklamowa Leo Burnett, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIhteX9ddFlk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Reklamy z Wojciechowską stanowią ewenement w komunikacji Orange na świecie. Koncern w globalnych regułach dotyczących zasad reklamowania swojej marki ma zapisane, że nie korzysta z celebrytów w reklamach. Wyjątkiem były reklamy w Wlk. Brytanii (tam Orange powstał zanim przejął go France Telecom).

W ramach tej kampanii polski Orange postanowił także połączyć social media z ATL-em. Razem z Wojciechowską do pięciu europejskich stolic: Londynu, Paryża, Amsterdamu, Barcelony i Rzymu, wysłał pięcioro popularnych blogerów: Fashionelkę, Segrittę, Kominka, Rocka i Gonciarza, wyposażając ich w telefony. Celem było udowodnienie, że Orange ma ”tani” roaming dzięki usłudze Orange Travel. Oprócz tego, że blogerzy opisywali swoje wrażenia z podróży i korzystania z usług Orange na blogach, to ich wizerunki pojawią się także w reklamach na billboardach.

Martyna Wojciechowska brała już udział w reklamach kosmetyków marki Timotei (Unilever Polska) i sprzętu fotograficznego Sony, firma Sony była też sponsorem wspomnianego cyklu “Kobieta na krańcu świata” TVN, a w tym roku Martyna reklamowała kosmetyki Soraya.