Kraj

FoodCare wprowadza kobiecą wersję Blacka

Według danych firmy blisko 40 proc. konsumentów tej marki to przedstawicielki płci pięknej.

FoodCare wprowadza kobiecą wersję Blacka
Firma FoodCare rozszerza portfolio marki Black. Edycja napoju dla kobiet będzie dostępna w półprzezroczystej butelce PET o pojemności 250 ml. Autorem projektu nowej odsłony Black Energy Drink jest Porsche Design Studio. Obecnie logo Black pojawia się nie tylko na etykiecie energetyka, ale także w postaci tłoczenia 3D oraz na zakrętce.

Jak twierdzą przedstawiciele firmy, kobiety są ważną grupą docelową marki – stanowią aż 40 proc. osób sięgających po Blacka. Black Energy Drink Classic w butelce PET 250 ml jest już dostępny w sprzedaży w rekomendowanej cenie detalicznej 1,99 zł (w okresie promocyjnym 1,89 zł).

Obecnie trwa kampania reklamowa marki Black Energy. Komunikacja 360 stopni promuje wszystkie produkty tej marki. Za kreację kampanii reklamowej odpowiada Grey Group, media zaplanował i zakupił Mindshare. Działania dedykowane Black Classic PET 250 ml prowadzone są w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Opierają się głównie na budowaniu dystrybucji numerycznej – poprzez akcje trade oraz wsparcie POS. By zwrócić uwagę konsumentów na nowość w portfolio Blacka, specjalnie znakowane są półki (listwy cenowe, wobblery, shelf stoppery). Jesienią Grupa FoodCare planuje przeprowadzenie akcji w social mediach. Planowana jest także druga edycja projektu Black Mate, w której wybrane zostaną kolejne ambasadorki marki. Bliższe szczegóły na razie nie są znane.