Kraj

Schweppes rusza z pierwszą dużą kampanią

Działania mają na celu podkreślenie wizerunku Schweppes jako napojów kategorii premium.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fav-GJkn7NxU%22%7D
We wszystkich multipleksach Cinema City, Helios i IMAX rusza pierwsza kinowa kampania marki Shweppes (Orangina Shweppes). Na ekranach emitowany będzie 30-sekundowy spot. Kreację przygotowała belgijska agencja Axford Tjon. Za adaptację reklamy na rynku polskim odpowiada agencja Fat Baby. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. Działania 
w kinach koordynuje New Age Media.

Kampania ma na celu podkreślenie wizerunku napojów Schweppes jako napojów kategorii premium. Reklama w kinie jest elementem szerszego mediamiksu, w którym wykorzystane będą również: telewizja, wideo online i media społecznościowe.