M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Promocja Multikina i Radia Zet otrzyma wsparcie reklamowe

Maciej Florek | 1 lipca 2013, 06:00

Do 5 września we wszystkich kinach sieci od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi mogą kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko.

Multikino i Radio Zet specjalnie na wakacje przygotowały ofertę dla rodzin z dziećmi. Do 5 września we wszystkich kinach sieci od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi mogą kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko. Oferta dotyczy filmów bez ograniczeń wiekowych, wyświetlanych do godziny 17. 

Ponadto ,słuchając od poniedziałku do piątku Radia Zet ,będzie można wygrywać rodzinne bilety do Multikina.

W ramach promocji wakacyjnej akcji spółka Multikino zdecydowała się na ogólnopolską kampanię. Będzie ona obejmowała m.in. reklamę w prasie i internecie, a także spoty radiowe oraz telewizyjne. Dodatkowo wakacyjna akcja będzie promowana w mediach lokalnych miast, w których są zlokalizowane multipleksy operatora sieci. Ponadto w ramach autopromocji nie zabraknie kampanii on-screen i off-screen w kinach sieci Multikino i Silver Screen.

Kampanię zaplanował i zakupił dział marketingu Multikino SA.

Czytaj więcej na temat: , ,