M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wojciech Kliniewski dyrektorem sprzedaży T-Mobile

Maciej Burlikowski | 1 lipca 2013, 06:00

Dotychczasowy szef sprzedaży i marketingu rynku prywatnego będzie teraz w pełni odpowiadał za wszystkie kanały sprzedaży.

Wojciech Kliniewski, dotychczasowy dyrektor departamentu sprzedaży i marketingu rynku prywatnego w T-Mobile Polska (d. Polska Telefonia Cyfrowa PTC), operatorze sieci komórkowej T-Mobile, obejmie nowe stanowisko – zostanie dyrektorem sprzedaży.

Ma to związek z reorganizacją wewnętrznej struktury zarządzania w T-Mobile, o której pisaliśmy w MMP24 24.06 br.

Jako dyrektor sprzedaży Kliniewski będzie w pełni odpowiedzialny za wszystkie formy sprzedaży: zarówno kanały tradycyjne (sieć salonów, partnerzy handlowi), jak i call center oraz internet. Będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Borsa, członka zarządu T-Mobile Polska, któremu podlega marketing i sprzedaż.

Kliniewski pracuje w T-Mobile prawie dziewięć lat – od 2004 r. Był dyrektorem departamentu komunikacji, dyrektorem zarządzającym marki Heyah i dyr. sprzedaży i marketingu. Wcześniej przez dziesięć lat pracował w Unileverze.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,