M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Beko rusza z letnim wsparciem reklamowym

Maciej Florek | 2 lipca 2013, 06:00

Marketer kontynuuje projekt Programator Korzyści Beko.

Rusza telewizyjna kampania reklamowa wspierająca trzy promocje konsumenckie marki Beko. Sprzedażowe wsparcie otrzymają poszczególne modele lodówek, zmywarek oraz piekarników i płyt do zabudowy. Całość działań to kontynuacja prokonsumenckiego Programatora Korzyści Beko (PKB), programu zainaugurowanego w 2011 roku.

Kampania promocyjna dotycząca lodówek NoFrost będzie wspomagana przez spoty TV (30- i 15-sekundowe). Za kreację odpowiedzialna jest agencja TBWA.

W kampanii promującej zmywarki wraz ze specjalną ofertą towarzyszącą marki Finish (tabletki do zmywarek) wykorzystywany będzie spot 30-sekundowy. Za adaptację spotu odpowiada agencja Havas Worldwide Warsaw.

Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD Media Direction.



Czytaj więcej na temat: , , , ,