Kraj

Pszeniczny Paulaner ponownie w telewizji

Telewizyjno-internetową kampanię przygotowały Just i MediaVest.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDtYWAzXe2rU%22%7D
We wrześniu ub.r. Grupa Żywiec, która jest importerem i dystrybutorem niemieckiej marki piwa Paulaner, przeprowadziła jej lokalny relaunch i zdecydowała się na pierwszą w Polsce telewizyjną kampanię tej marki.

Teraz rusza z kolejną odsłoną. Tym razem promuje pszeniczny wariant Paulaner Hefe Weissbier. Kampania ma przypominać polskim konsumentom o pochodzeniu marki i jej naturalności (Paulaner od ponad 300 lat warzony w tym samym monachijskim browarze).

Spoty reklamowe będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych, a wspierać je będą działania online i PR. Za kreację odpowiada agencja Just, za zakup mediów MediaVest, a za PR marki agencja Roots PR.